محل تبلیغات شما
نخستین وظیفه مدیر بازاریابی، ایجاد تقاضا برای محصولات سازمان است. اما این فقط یکی از انواع وظایف اوست. کنترل و پیگیری نیازهای واحد تجاری و انجام اقدامات مورد نیاز برای آن به منظور دستیابی به اهداف سازمان از دیگر وظایف مهم مدیر بازاریابی است. به عبارت دیگر می توان گفت مدیریت بازاریابی مدیریت تقاضاست. در این مقاله به موضوع مدیریت تقاضا در بازاریابی می پردازیم.

« انوانتر » چیست؟

اهمیت تیپ های شخصیتی DISC در مذاکرات تجاری

موانع تجارت با ایران کدامند؟

بازاریابی ,مدیریت ,تقاضا ,سازمان ,وظایف ,مدیر ,مدیریت تقاضا ,تقاضا در ,در بازاریابی ,بازاریابی است ,مدیر بازاریابی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

*~*~*دل نوشته های من *~*~*